Dont' dream youre life ! Live youre dream

Träningen gick rätt så bra men chill som vanligt tills min tumme bröst, ajaj. Spelar match i helgen mot Skogås hoppas vi körpå lika dant som förra matchen, blev direkt hem in i badet borsta gaddarna och ner i sängen & softaaa.  Skola i morgon inlämning av Engelskan & So/Svenska prov myspys. Efter skolan ska jag träffa Johan som det ser ut nu, gym eller julklapps handling på torsdag och fredag tänkte jag nog ha en helmysig dag med min lillebror men bio badhuset och allt sånt muppigt. Men det är så rolig när han blir på bra humör, och även fast han tycker att jag är den bästa systern så går det ju alltid att få lite plus i kanten! Tar en liten sovmorgon i morgon så blir inget godmorgon linlägg skulle jag tro. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0