Från oss uppe i sälen

Hej på er. Just nu har vi kört lite kort, dom andra har bastatoch myst medans jag har legt och sovit. Vi åkte några gånger idag också men det var sjukt kallt! Tog 8 timmar att komma hit också så jag låg och snarkade på Jocke hela vägen. Sov ju 1 timme högst inatt, haha stackars johan vaknade upp helt själv. Är inte speciellt trött nu eftersom jag sovit en del, gick ju upp 4 i morse också! Vi har ialla fall super mysigt, jag och Bengan har mysigaste rummet, vi har killar brevid oss som dunkar muuuusik just nu. Kanske någonting att dra till imorgon hehe. Nu ska jag fortsätta vara social fortsätt fråga massa, svarar på alla frågor när jag kommer hem! Ha en super bra nyårsafton, glöm inte att skcka sms till mig här uppe också. Finns faktist mottagning här, Mamma fyller år i morgon också heh gammal taaant 40 år och allt! Nej vi hörs någon dag Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0