godjul

Sykonen och jag drog till ica och köpte massa ben&jerrys. Mums! Spelade massa bingo, det slutar 12 i kväll så jag bangar på resten. Viktor kom hit också, lite problems hemma. Nu ligger jag helt död bokstavligen, vet inte hur mycket jag sov i natt riktigt. Kom och tänka på en rätt rolig sak också, hah Oliver i min klass bröt armen/fick 3 sprickor av att en kille i klassen skjöt en mjukisboll på den så nu får stakaren gå runt med gips. Haha jag började ialla fall garva när jag hörde det för det lät inte så troligt. Nu blire film sedan säääängen! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Nu ligger jag helt död bokstavligen, vet inte hur mycket jag sov i natt riktigt" Kan ju misstolkas lite...

2009-12-23 @ 23:16:22
Postat av: ronja

Sooo? (:

2009-12-24 @ 09:48:01
URL: http://ronjafroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0