Hemma

Hej på er, mötte Ronja på gullmars och vi åkte in mot sergel. Vi kollade på Old dogs tror jag att den hette, och Ronja missade allt det roliga pågrund av toalettbesök. Men vi fick biljetterna gratis pågrund av att en kille på sf tog sönder hennes bankomatkort haha fan vad vi garvade och han blev så ledsen! Träffade några killar som var hos Jeffa igår också, jag har alltid en tendens att träffa parykillar dagen efter... Nu har släkten precis gått eftersom min kusin fylde år och bor för tillfället hära. Jag är jätte trött och det får bli en mysig hemmakväll idag. Några bilder från igår.

 


Jennifer Amanda Josefin & Melinda



Eken Jag Cerin Amanda Jennifer & Bengan


Melinda & Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0