JAg mår illaaa.

Kom precis hem från "nattcupen" blev inte så mycket natt för min del. Orkade inte sitta där inne och dööö med 3mijoner pers. Var inte specielltkul, hatar inomhusfotboll men tjejerna va asgrymma på att dansa som vanligt och så självklart mys att träffa alla människor igen känns som flera år sedan. Bestämde mig att dra hem runt halv 1 så storesyster kirra taxi till mig, men jag fick inte åka ensam så fick med mig Bengan&Vanessa också. Nu så ligger jag i min säng och mår sjukt illa, vet inte varfö.. Trött som fuuan också ska bums stänga av datorn och slagga. Puss&godnatt

Märks aldrig, jag säger det aldrig men jag kommer alltid att älska er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0