Juuuhaaaaan har nyss gått

Nu har Johan lämnat mig, blir lika ledsen varje gång. Mamma och pappa tvingade oss följa med och bowla men det fanns inga tider så det blev poker istället. Pappa Mamma Emeli mot Mig&johan det var Emeli och vi i finalen, vi vann så klart och fick 400 spänn. Hehe jag kan inte spela poker så det var igentligen Johan som vann, men jag fick blanda så vi delar på vinsten. Efter det kollade vi på film åt godis och myste, och nu gick han. Fick nyss ett sms av min toookiga faster som löd : Äru vaken?? Blev lite sugen på pulka hehe!.  Älskar min familj som får så tokiga ideer, men jag orkar inte gå ut och frysa just nu.. Så får bli pulka någon annan dag. :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0