Måndag

Hej på er, har haft fullt upp hela dagen! Dagen började hos tandläkaren, töntig som jag är tvingde jag syster att följa med. Fick borra och hålla på, sedan åt vi frukost i centrum gick runt och kollade i affärer köpte lite små saker. Efter det drog jag och Bella till stan för att köpa klappar till hennes familj, drog hem till Bella och sötis Anna földe med. Vi köpte med oss godis chips&dipp och lite läs möös framför tvn och hade lite tjejsnack ofc med filtar och myskläder.  Bella skulle sedan till Ikea så vi drog oss hemmåt. Mötte upp Mamma Emelie & Mormor i centrum, fick min julklapp (pengar) och lite sådära. Kom precis hem ska nog hoppa in i ett bad snart. Är trött med har låång sovmorgon i morgon + julavslutning! Puss

Dåliga mobilbilder. Kameran är urladdad.

Bh Ny fondation & ny ögonfransböjare


Topp/tröja


Skjorta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0