måndag today

Godmorgon, gårdagen blev som sagt både rolig och mysig. Jag Josefin Josefine Melinda & Karin drog hem till Jeffa där några tejer var, killarna kom senare. 92orna fylde år så det fick sig några sånger och vi satt och diskuterade vad som är skönast att vara, alltså tjejer eller kille. Vi kom fram till massa olika saker alla killarna ville vara killar förutom Cesar eller vad han hette. Aja jag drog hem rätt tidigt kom hem runt 12 skulle vara barnvakt i dag men det behövde jag visst inte. Blir nog nacka forum idag en stund om jag orkar sedan ska jag träffa Ronja så blir det bio. Måste också fixa lite i rummet och ta fram skidkläder vi åker ju endå på Onsdag. Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite, juste grattis till min kusin Viktor också som ligger och sover i rummet brevid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0