Naa, kolla vad vi hittade i Linus mapp från 6an!!

Mina drömresor

 

1.     Min bästa resa var i Thailand i Phuket år 2006.

2.     Turkiet år 2004.

3.     År 2005 i Turkiet.

4.     Cypern år 2003.

5.     Björnrike på mitt landställe år 2005.

 

 

 

Mina favoriträtter

·        Min bästa maträtt är lövbiff med bakpotatis.

·        Min andra bästa är tacos.

·        Min tredje bästa är koskos med revbennspjäl.

·        Min fjärde bästa är kyckling med ris och bannansås.

·        Kebab tallrik.

 

 

 

Mina drömyrken

 

 

 

1.     Bli hockeyproffs.

2.     Bli fotbollsproffs.

3.     Snickare.

4.     Äga ett företag för ett snickeri.

5.     Vara buissnes kille.

 

Mina favorit tjejer!

1.      Ronja Fröberg

2.      Vanessa´Viklund

 

 

Av: Linus arnesson.


Kommentarer
Postat av: bengan

HAHAHA ni kan ju drömma med tre flickor! :)

2009-12-01 @ 15:29:24
URL: http://trione.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nämen gud så söt han är :D

2009-12-01 @ 16:46:26
URL: http://nathalielindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0