Pist off

Hej på er, åkte som sagt till Nille han bad mig rönka knät så har tid på tisdag, han tror att ett ledband/muskelband är av i knäät eller att minisken är allvarligt skadat, så det var inga goda nyheter tyvärr. Spelade ialla fall matchen idiot som man är och det ångrar jag vekligen, kan inte gå på knät längre det glappar och gör piss ont. Tror också att klantiga jag har fått en spricka i min tåå haha fyfan asså. så blir att kolla till tån på tisdag också. Matchen var riktigt dålig och vi förlorade med en boll, från min sida så gjorde jag ett helt okej jobb, visst missade massa skott och så men kämpade på och gnällde inte ett piss på mitt knä även fast jag ville börja gråta liken sekund som helst. Måste också passa på att ge Filippa i skogås hiss! Utan dig skulle vi krossa er lika lätt som förra matchen ;) Haha nej men hon var riktigt duktig frammåt mot oss idag så bara att säga grattis till henne :)  tyvärr hade inte heller dommarna alla hästar i stallet heller om man säger så.. Nästan lite pinsamt, vi hade Rikard på bänken och jag tyckte han gjorde rätt som skrek på dommarna, pajjas va ordet! Hehe, nu har jag precis duschat och lugnat ner mig lite, får se vad som händer i kväll men mitt knä & min tå skirker efter hemmakväll. Men vi får se, Puss

Nessan hjälpte till oss idag också! Tack gums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0