Tisdag

Blev ingen skola för mig, tog för lång tid på fyscentret. Han kollade bara på knäät och jag fattade ingenting om vad han pratade om, orkade inte lyssna heller. Men han snackade om att knät hade hoppat ur led men kommit på plats igen och att det nu är några cm fel? Jaja  Nille tyckte att vi skulle magnetrönka men inte den andra killen, han tyckte att vi skulle avvakta tills jag får ont igen (?) Var lite sur när jag gick därifrån, värkade inte alls som att han lyssnade menmen, åkte hem somnade sedan hämtade vi bror & syster på skolan och åkte till sickla. Äntligen klar med alla julklappar bara lite små saker kvar. Blir ingen träning för mig idag ialla fall så det blir myskväll hemma Ithink. Puss
Lillasyster



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0