tråk

Jag har insett att min senaste kyss: Var Underbar
Jag pratar: Mycket!
Jag tycker om: Nästan alla
Jag avskyr när folk: Ljuger mig rakt upp i ansiktet.
Min bästa vän är: Min faster
Min första vän heter: Typ Hanna
Kärlek är: Underbart men jobbigt ibland
När jag borstar tänderna: Går jag runt.
När jag lagar mat: Blir det oftast katastrof
Jag tänder på: Killaar
Jag är rädd för: Att blir sårad
Den värsta känslan är: När någon svikit dig.
Den bästa känslan är: Att känna sig älskad.
Jag är bäst på: Sova
Jag är sämst på: Mycket
Om jag va ett djur skulle jag vara: Kungen i djungeln
Min mobiltelefon är: Tappad för många gånger
När jag vaknar på morgonen: Vill jag somna om
Just nu tänker jag på att: Jag är trött och har ont i huvet
Bebisar är: Käääärlek!

Kommentarer
Postat av: MioInThaHouse

Pulka Sm snart ?? julovet? sÄLEN?

BIG love too ya

2009-12-21 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0