¨¨

Hemma nu, åkte med pappa till nyboda kollade lite på killarnas träning innan jag drog till gårn där David Pablo & Sid va. Kom flera människor efter och såklar Emeline, vi drog runt lite. Och fasnade framför tvn på fotbollsgalan Charlie var dum mot mig, han har liksom aldrig varit dum mot mig? Haha nej men plutten David berättade vad han gjorde på sina lekioner, gissa vad? Jo han läser min blogg! Oho jag har några manliga läsare endå, nej men den plutten fyller år i morgon också. Puss på dig!

Snackade en del med A-lags tränaren också, rätt skönt förutom hans eländiga tjat om att få börja träna mig haha. Nej men vi kom fram till att jag kör på lite lätt med Inger-laget och kör på själv med gym&springnig tills vi börjar köra igång med 95orna, för jag tror det kan bli ett grymt bra lag verkligen! Så det blir ett chill år för mig, så alla ni som undrar så har jag inte lagt av med handbollen ännu, men försöker hitta glädjen i sporten igen. För nu har jag lovat Rickard! Att 2010/11 ska han träna mig! Puss / Ronja

Kommer alltid sakna. Kommer aldrig glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0