Har seriöst aldrig mått så här dåligt.

Hemskaste natten i hela mitt liv, skulle hellre ta självmord än uppleva den igen! Vaknade först runt 12 för att det luktade brand, då ser jag hur det ryker från mina kuddar! Min lampa har alltså låsstnat tänt sig och bränd mina kuddar, jag blev så jävla rädd. Men det fixde sig. Somnade om till 2 då jag börja må illa som fan, så jag lägger mig i badrummet med täcke och kudde, jag svettades som en gris och kunde inte röra mig, mitt huvud höll på att explodera och jag hade ont i hela kroppen. Så jag börjar as böla, och pappa kommer in runt 6 och märker att jag inte mår bra, har får in mig i rummet och ger mig 3 alvedon. Somnade runt 7 och nu är jag vaken igen med 39,0 graders feber har ont i kroppen mår illa och har svårt att andas.. Orkar inte längre mår så dåligt, äta kan jag inte heller så druckit blåbärsoppa i 2 dagar nu. Aja nu ska jag försöka bli frisk Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du ta mig fan bli frisk..eller gå till en läkare som kan kolla dig ordentligt...



//Gopo

2009-11-11 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0