I kvällens höjdpunkt!

Dagens höjdpunkt var Isabella Deilerts handbolls talanger! Fan vad jag och Emeline skratta, kvällen blev ganska helt  jätte misslykad. Blev nog inte som någon av oss hade tänkt och Bellas mamma häntade upp oss runt kvart över 12. Nu behöver jag bara min säng, det är det enda som existerar nu! Morgondagens planer är att möta upp alla tjejer+tjeje klockan 1 i morogn (om jag vaknar) på gullmarsplan. Vi ska åka in till stan ta en fika & planera måndagens cheerleding i ishallen skulle behöva ta en rejäl shoppingrunda nu när jag känat pengar och allt sånt dära.  Vi hörs i morgon Puss & godnatt

Skönt att träffa dig idag och prata ut om det mesta.
Du är en av de få som verkligen bryr sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig princess, glöm aldrig det

2009-11-29 @ 16:50:28
Postat av: eme

emeline alltså

2009-11-29 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0