I miss you

Saknar dig, vill inte att vårat sista år ska fortsätta så här.
Alla har vi förendrats men jag vet vem du är, du är världens finaste kille helt klart! Du är hur snäll och omtänksam som helst inte alls som alla andra, kommer ihåg alla kvällar vi legat och pratat i telefonen om allt, det vet mycket om mig som jag inte sagt till andra och jag vet mycket om dig som andra inte vet. Du var min bästa vän och så fort jag mådde dåligt fanns du där för mig. Allt har förendrats nu, vi hälsar knappt i skolan eller någonting. Allt har förendrats till någonting dåligt, jag kommer ihåg i sommras då du var borta hela sommarlovet och vi snackade varje dag och vi verkligen saknade varandra vi pratade om alla minnen från alby sommaren innan och allt det roliga vi gjort. Vill inte att vårat sista år ska sluta med att vi skiljs som främlingar, vill bara att du ska veta att jag alltid finns för dig och att jag saknar dig bästa vän! Vi var närmarn än vad många tror och vi tjejer snackar mycket om nu om hur mycket vi kommer sakna klassen och allting och hur mycket alla har förendrats i klassen och vi alla vet vems "fel" det är. Vill bara att du ska bli gamla söta Filip...

En dag kommer du göra en tjej till världens lyckligaste.Det är jag säker på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0