Im soo happy.

I'm home now! Skolan var riktigt kul på något sett idag faktist men ver faktist inte varför som sagt har man en klass som är helt underbar kan man inte göra annat än att skratta ihjäl sig varje rast och lektion man har. Hade då också min idrottslektion och alla i klassen skötte sig hur bra som helst och skit snälla, fick då mvg+ så det är jag rätt glad över men fattar inte rikgit varför jag fick så bra eftersom jag tyckte att jag gjorde väldigt tråkiga och meningslösa övningar men man kan bara tacka och ta emot.

Efter skolan hämtade mamma mig och Bengan. Vi åkte hem och åt en riktig snabbis men min lillebror hann sääga alldeles för mycket på dom minuterna så inga julklappar till honom! MEn lite kul var den endå haha. Vi drog som sagt till lokalen efter det gick snabbt att plocka upp & fixa allting så det var nice. Min älskadefaster kom och hälsade på oss, tror nog bestämt att jag ska mysa med henne i morgon jag! Jag & Bengan körde som vanligt charader haha och vi borde nog seriöst bli skådespelare! Nejnej nu ska jag sluta babbla, och fixa mig för natten. Puss


Oldie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0