Klantigast i världen, ja det är Ronja fröberg de...

Ja dagen började med att jag somnade på son och Karin var jobbigast i världen just den irriterande timmen, hade senare idrottsteori och självklart ska det va film, somnade om där. Men på Engelskan vaknade jag upp och blev normal igen hade sen idrott vi ägde sönder 8orna men vafan tror ni händer sen? Jag har klätt på mig, duschat lånat borste av Nattis i 8an, jo jag halkar inne i duschen och slår i min tå! HAHA  först låg jag och tjejerna nere på golvet och asgarvade tills jag märkte att det gjorde ont i tån och det rann blod på hela golvet, haha fan vad det gjorde ont men mina underbara tjejer gjorde årdning bandage av papper och jag hoppade på ett ben i shorts till sjuksköterskan som naturligtvis inte va där, men vi snodde några plåster (medans andra snodde kådisar)  och börja plåster om min tå, fick gå runt som ett mongo i skolan och alla garva åt mig. MEn som tur va hade vi bara slöjd kvar..

Så har nyss tagit bort plåsterna lagt mig i ett varmt bad för att sköja bort bakterierna, mamma sa att vi skulle till doktorn för att ryka bort nageln men jag vägrar! Det dunkar i hela foten och gör ondare än vad ni kan förstå haha, nej men är man klantig så är man.. Får se vad som händer i kväll, kanske drar till B med brudarna badar jacuzzi och myster. Men vi får se Puss / Ronja

Go & glad kexchoklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0