Lovely

SÅ härlig dag, åkte i morse till ungdomsmässan med tjejrna då. Packade upp alla kläder och smycket och så vidare, sötistjejerna uppträde och va duktiga som vanligt, ganska dåligt med folk endå för att vara en mässa. Men Mamma kom ialla fall och hämtade Mig Josefin & Vanessa vid ungefär 4 så Julia Angelika& Mimmi fick fortsätta  själva utan oss.  Kom till samlingen och hela nyboda va propfullt med folk.  MAtchen  började och vi var rikgit bra, och det var så sköönt med stora bokstäver att vinna det va sååå underbart och var vet inte rikgit vvarför, det är ju alltid roliga att vinna men denna match känndes viktig så alla äkliga ungar på läktaren kunde se hur jäkla bra vi är när vi kämpar och har kul!  Det finns ingenting s pårvägen kan skylla på, dom hande ungefär 6/7 stcken på bänken och vi hade 2 stycken, dem tränar 4/5 dagar i veckan & vi tränar en timme i veckan dom har halva laget 93or vi har inte en enda. Zandra och vårat gamla lag hejade på oss för första gången sen vårat lag föddes och på något sätt kändes det  underart det också!

Nog pratat om det, nu har jag ätit och badat. Ska ringa upp Vanessa och dom efter hennes match och få reda på mer om kvällen så ska börja fixa iårdning mig och allt sånt dära. Blir min nya fina klänning att ha på sig ikväll, och massa smycken och kul. Är rätt så trött men är taggad till 1000. SeyouLater


Do you remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0