Så olika

För det första borde vi ge bort våran plats i allsvenskan, vi värkar ju endå inte vilja spela kvar där som det ser ut nu fan asså Djurgårn ni suuuger! Och så gick det tyvärr inte så bra för Pierre heller, skadad och grejer.. Menmen vi får hoppas på vinst nu på lördag!

För det andra så rekomenderar jag filmen, massa kärlek och skratt.. Man längtar ju lite efter någon att pussas med när man såg filmen, och som tur va hade jag ju Karin breve mig! Det var alltså förhandsvisning på "så olika" och Helena som gjort filmen var där och berättade halva fimlen innan den börja, mycket duktigt.

Nej nu ska jag tvätta bort sminket och allt sånt där man gör innan man ska sova, men det kommer inte bli sån tidig kväll för mig som det känns nu..

Puss / Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0