Saknar

Finns så mycket man saknar här i livet, sitter och pratar lite med Tess och börjar tänka på hur mycket jag tappat kontakten med mina "kusiner" min "familj". Den tiden jag var i Kista varje helg, jag var där oftare än vad min storesyster var där, jag va rätt tight med Elin vi var riktiga busungar. Kommer ihåg hur avensjuk jag var på henne, hon kunde dansa hur bra som helst, till alla Britneyspears låtar och att jag också ville bo i Kista med Göran, hade alltid så kul och det var alltid jag som somnade först varje kväll och det visste alla. Jag var där så fort jag fick tillfälle och jag hade så kul då, tyvärr så ses vi aldrig längre det är verkligen inte samma sak, jag földe med er varje sommar till Dalarna och vi hade så kul tillsammans. nu är det mest jag och Therese som träffas men inte lika ofta som förr, det är synd att man växer upp och lämnar allt kul man gjorde när man va mindre. Men jag hoppas att jag får mer tid att umgås med er, för mig är ni min familj. Saknar tiden


Elin Jenny & Therese


Kommentarer
Postat av: elin porsklint

ronja gumman, vi räknar dig fortfarande som en i vår familj. Du har alltid varit inräknad i den! Vi måste ta och ses någon dag, vi kusiner ska ha en riktigt myskväll med utemiddag bio övernatting och en massa skitsnack! Puss på dig hjärtat

2009-11-06 @ 18:39:15
URL: http://eabp.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi saknar dig riktigt mycket alla här i kista! Det är bara att komma hit, du är välkommen. skulle vara kul om vi alla kunde träffas, som elin skrev. Love you <3

2009-11-07 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0