Sprutis

Hemma nu, har tagit sprutan. Kom dit träffade Issy Said Fredde Johan och dom busungarna. Fick Issys nummer så allt var klart på mindre en en halvtimme, skulle tagit över 1 timme om vi hade tagit nummerlapp, fick sitta ett tag efter jag tagit sprutan eftersom dom med Astma kan svimma och få anfall efter sprutan men jag klarade mig tack och lov. Efter det gick vi en runda i Centrum och mamsen tyckte jag var så duktig så jag fick en jättefin klocka tacktack. Ska nu äta lite och försöka plugga.. Finns det någong som är expert på geometr kan ju den gärna komma hit och hjälpa mig lite. Busungarna tycker jag jag ska till gårn men måste få g på mitt matte prov! Puss / Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0