Tisdag

Först å främst dödar natt tv mig. Usch är som besatt av tv på nätterna nu efter jag varit sjuk, Mamma väckte mig vid 7 för att jag skulle ta inflensasprutan idag. Men har förtfarande lite feber och den rekomenderas att ta när man är heltfrisk så får ta den i morgon eller på lördag då det är tid för dem i riskgrupper.

Åkte förbi skolan också för att hämta skridskor och så tog jag med mig Matte boken och Svenska sakerna, men mest för att ha någonting att göra. Fick också lycklig visa mamsen LillRabih också! Hon tyckte faktist att de var rätt lika, men hon tycket att han i skolan va mycket sötare, men tyvärr så är han 95a så får ta och vänta några år. Nu ska jag somna om och försöka ge mig på svenskan eftersom matten har jag redan gett upp. Puss / Ronja

Gammal bild. Sollefteå med gammla laget miss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0