Blev långt

Nyduschad nu, ska äta någonting sedan ska jag försöka sova.. Eller ska man va upp till 12 idag igen, Johan Lehman fyller ju faktist år i morgon Hehe, vi spelade match mot vassunda som sagt. Ett bra lag faktist, bra skyttar men vi vann ju då med 23-33 och det var riktigt kul att spela igen efter en lååång vila, och Nessi minaa 10 mål var för dig, glömde säga det älskar dig och hoppas du fått en underbar födelsedag. Tror jag ska försöka våga ta mig i kragen och ta ett samtal med Zandra och min Pappa.. Vill inte förtsätta spela i ett handbolls lag som aldrig har kul, ser det ut som ialla fall.. Klart jag vill ha lite seriöst med handbollen om jag blir frisk igen ordentligt.. Men det är isåfall med mina tjejer usch känns jätte jobbig just nu med handbollen bara och jag vet att om jag slutar kommer jag säkert ångra mig om nått år, och om jag forstätter i a-flickslaget känns det som att jag kommer förstöra hela min kärlek till handboll ennu mer.. Låter nööördig nu men jag tror vissa förstår vad jag menar. Får ta tag i det iaf.

Min start tid i morgon ner i Alby är 11:50 så lite sovmorgon blir det allt. Men om jag känner mig rätt får jag IG på detta origenteringsprov, hehe som Bengan & jag säger vi är sämst på att läsa kartor och konditionen ligger på 00000! Haha men vi får hoppas på det bästa, efter det ska jag träffa the gang i centrum sen fort hem och fixa mig sedan storvisning på dinbil ungeför 400 pers. Skriver mer i morgon. Puss



Miss it!

Kommentarer
Postat av: danni

Fan vad snygg handstil! NOT!

2009-10-14 @ 22:42:58
URL: http://trione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0