Crazy

Hej på er, ligger i sängen och pratar lite med mina älsklingar Philip & Johan. I morgon blir det skola som vanligt, sen om jag hinner fixa orning en nagel som gick av gör jag det, sedan möta upp Emelie & Anna för en sväng på gymmet skulle också fixa tid så jag hinner träffa både Johan & Kim men inte samtidigt då.. Vi får se hur mycket som händer, måste också plugga till SO/NO proven denna vecka. Killme! Kan ingenting till No provet, vet inte ens vad vi ska kunna, så det är inge bra. Har också engelska saker som ska va uppvisade och klara samt svenska språk saken.. Usch, aja ska fortsätta vara social nu med boysen. Vi hörs i morgon Puss

Några snodda bilder från helgen

Somsagt träffade vi Agge påväg till Lehman.
Bella Bengan Agge Danni & Jag


Sötnosarna på fridays.


Jag & Josefin. Usch men bjuder på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0