Storvisning

Måste börja med att berätta hur döda mina fötter är efter denna kväll!!! Skyhöga stövlar gick jag runt med i några timmar tills jag blev helt tokig och gick runt på visningen barfota haha, ronjastyle. Nej men visningen gick jätte bra och det var kul som alltid när vi kommer till den flickträffen.. Men somsagt kom en speciell person som gjorde att det inte blev någon "tjejkväll" Haha. Massa trevligt folk där och det blev en lång visning. Kom precis hem ska börja planera klädvalen i morgon både till skolan och två efter sedan försöka sova tidigt ikväll men känns lite uppspidad för det just nu.

Bilder från kvällen



Josefin & Mamma, allt förberett

Självaste Martin stenmark kom.. Han blev också kär i mig! Det ser man ju på blicken...

Karin ochMartin


Cassandra Martin & Mia. Sjukt söta och underbara tjejer!

Bengan var en av vinnarna på lotteriet haha ;)

Det blev tomt  ..


Vi har börja sälja sjalar smyken och väskor där min syster fick bossa idag.

Mupp 1 MArtin & Mupp 2


Lugnet innan stormen



Same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0