Onsdag

Dagen började med Engelska och jag gjorde ingenting i stort sätt, efter det blev vi ju interjuvade av tidningen som jag glömt namnet på. Det var jag Josefin Vanessa & Karin från idrottsklassen och Lukas Viktor(?) Sofie & Linnea från musiklass skulle varit två till men de kom aldrig. Det var massa frågor om könroller och sånt, tror nog inte vi fattade så mycket av frågorna men det gick nog bra endå. Blev en massa bilder som fotografen tog, hoppas inte mongobilderna på mig och Nessan kommer ut haha, Kent bjöd oss på gratis frukostar ialla  fall för besväret, efter det hade vi musik so & idrott, vi hade hadboll och vi hämtade vax så klassen skulle känna på det, haha kunde inte sluta garva fan va dom va dåliga i början. Menmen drog till centrum en snabbis kolla lite med Ness & Beng och nu kom jag nyss hem. Får se vad denna dag har att bjuda på mohaha. Pusspuss


Muuppgänget lekte balla


Kommentarer
Postat av: kungen

VI ÄR BALLLLALLALAALAL ???

2009-10-22 @ 16:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0