Lördagkvällen!

Hej alla söta, har varit en rätt mysig dag. Började ju då att jag röjjde lite här hemma, sen kom Bengan hon fixade mitt hår makeup och allt sån där. Drog till henne kollade Assyriska-Jönköping det blev 3-3 och det var riktigt nice, bra kämpat P! Sedan gick vi hem till mig alla tjejer, åt middag kladdkaka myste dansade och flumma runt som vanligt. Drog hem till Johan & Simon efter ett tag och där slutade även min kväll, ganska tidigt men det var rätt skönt. Blev lite snack om killar och livet med Danni påväg hem, i love it för hon vet precis hur jag tänker om sånt haha.

Bloggen har krånglat som fan, därför dålig uppdatering.. Fortfarande inte fixad med det löser sig. Imorgon är det match i nyboda mot skogås och efter det hittar vi nog på något skojj. Får inte in bilderna från kvällen nu men det kommer . Puss på er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0