Fredag

Godagens, kom nyss hem sjuuukt trött och med världens huvudvärk. Skolan var riktigt chill Idrott & Slöjd hade vi. Efter det åkte jag ju till mh med Mamma och det ångrar jag nu, vi va där halv två och kom hem nu 4 och en halv timme efter. Och kallt är det också, gick med klackar utomhus nu och det va inte det smaraste valet. Har inte heller hunnit fixa allt till i morgon, faaaan! Aja om jag orkar dra mig hem till Bella så göra jag nog det, basta bada jacutzi och bara mysa hemma & ladda för i morgon. Annars stannar jag hemma och ringer som en galning på Rabih ikväll.. Ni får några bilder senare ikväll. Puss

Ser ut dom en kines i det sminket jag fick!


& jag tror ni ser hur trött och sur jag är just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0