Lördag massa dans fina människor & chokladsås med sanning/konsekvens

Hejåhååå,  igår kväll var vi en massa skönt folk hemma hos Anna vi körde en massa "roliga" lekar hahaha som kanske blev till en lite överdrift sen, men chokladsås är gott endå? Haha, har en massa kort, alla kommer inte in såklart men ett par får ni i morgon. Efter det drog jag V & K någronstans med slutade sedan hemma hos Vanessa med mys.

I morse blev deet pankaksfukost och massa idol och jag har blivit kääär! Sedan drov vi till nyboda och kollade på två tyresö matcher en på Vanessa & en på Daniela. Nu ska jag ta bort sminket  och äta lite, senare kanske jag ska vara social med mina systrar. Ses i morgon Puss

Anton is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0