Lördags.

Riktigt dålig uppdatering från min sida eftersom helgen har varit fullproppad, igår var en fantastisk kväll. Vi började på stureplan alla tjejer där vi firade Daniela & Vanessa på en mysig resturang, redan där ringde folk som galningar och bjöd oss på fester. Lite svårt att välja haha, nej men vi drog till Tyresö ialla fall, skönast så kom vi fram till. Vi dissade då Johan och dom lite synd sådär för dom, det blev lite missförstånd där också men allt slutade bra och vi träffade också Marti och dom från klassen, efter ett tag där drog tjejerna hem till Vanessa där de skulle sova och jag & Karin chila runt med killarna som jag lärde känna igår som K redan kände, sedan hem till Karin.

Bengan&Karin har bilder på sin kamera för jag glömde ta kort så dom kommer upp senare, och jag kom precis hem mamma hämtade mig hos Karin och jag måste städa mitt rum ser förjävligt ut, och ikväll ska jag nog träffa Kim en snabbis. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0