Måndag

Hemma & nyduschad nu i min säng, så skönt! Drog till gymmet vid två där A&E redan var, typiskt nog var det tre miljoner killat där just den dagen/tiden/platsen som jag ska gymma för första gången på ett halvår, nej men det gick väl rätt så okej. Ligger inte så mycket efter som jag trodde, fast det va ju jobbigt såklart och jag kan garanterat räkna med en otrolig träningsverk i morgon. Och tack för att ni hjälpte och visade mig det nya programmet och allt tjejor!

Efter ungefär två timmars biffande så kom Mio, och vi drog och fixade mina naglar och sedan till gårn för att kolla upp några saker. Det blev senare än jag hade tänkt så hann inte träffa någon av killarna idag tyvärr menmen, sånt är livet, jag är grymt trött och har sjukt mycket plugg som ska fixas... Fan vad jag hatar skolan!

Träffade också en gammal barndomsvän som bor långt åt helveta nu, påväg till gymmet lite trevligt faktist. Han var tydligen på prao och skulle vara kvar till jul , men men puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0