Nothing too say

Hemma igen, drog till Bengan för att försöka plugga till noprovet som vi har på torsdag. Emeline kom och hjälpte oss men vi fasnade framför datan efter en stund like alllllways. Emeline hjälpte även mig med engelskan, vilken ängel va?! Aja sen gick vi till träningen fick oss ett gottskratt påvägen dit hahaha, "är det du som går runt på koriandergränd" hahaha. Nej men träningen var ju rätt chill, men det är ju det vi ska bli kände för chilllaget,

Ska nog försöka göra mer Engelska innan jag somnar, och snacka med p om helgen eftersom det säkert inte blir att jag följer med till västerås. Menmen, i morgon ska vi 5 tjejer i klassen också bli interjuvade av en tidning, ganska coolt dom har valt ut 2 skolor i heela sverige och vi 5 blir interjuvade haha, ingen aning om vad dom ska fråna men tror det är om jämnställdighet eller vad det heter. Hoppas det blir bra bara.. Puss


Kommentarer
Postat av: K

Jag kommer seriöst döda dig om du inte tar bort den och då kommer det en jädra massa bilder kan jag lova, BORT NU OFFER!!!

2009-10-20 @ 23:27:40
Postat av: cecce

sv : jaaha :) <3

2009-10-21 @ 07:24:56
URL: http://aaelskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0