Ronja och hennes mediciner..

Hemma från läkaren nu, jag har infektin i halsen och har öroninflamation Fick ta massa blod prover och ska kolla mina lungor & mitt hjärtta om några dagar. Fick en ny läkare eftersom den andra var helt störd, så nu äter jag pencelin och allt det där. Mamma gör också det nu, efter läkaren åkte vi direkt till tandläkaren och mamma hade infektion hon också, stackarn!

Vi gick in i centrum och handlade lite små saker också och i morgon ska vi nog shoppa skor, tror det bara blir att ligga hemma idag och myspysa och i morgon går jag ut! Lovade killarna att komma och kolla på deras sm i helgen också någon match här i Nyboda, aja nu ska jag städa rummet lite och sova! Puss

intekulintekul..


En lila tjocktröja ( har en i svart redan ) ,  2 mössor 1par vantar  örhängen & lotion

Kommentarer
Postat av: Sysster

sv: väm hah tror inte att du vet :P

2009-10-02 @ 15:35:20
URL: http://emelifroberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0