Trött efter en okej dag.

Hej på er, dagen började somsagt skit segt hos doktorn, han förklarade att mina astmagrupp var i stor risk att bli smittad av svininflensan (jag har stor risk att bli smittad) och att om jag får viruset kan jag ha rätt små chanser att överleva eftersom jag redan har svårt att andas och då får jag ennu svårare eller vad han snackar om.. Och det roligaste var ju då att vaccinet mot viruset är slut hahah, fyfan ingen rolig start på dagen. Efter idrotten var jag somvanigt igen rolig och glad, fick godkänt på mitt matte prov som jag aldrig trodde va möjligt! Jag och Vanessa hade högra poäng en båda Karin & Bengan som båda e bra på matte, fan va glad jag blev och båda mina föreldrar va så stolta så haha..

satt och kollade på asroliga filmer också och garvade som attan med Viktor Bengan Oliver & Linus, ska lägga ut en söt vidio på vikotr sen också, nu ska jag ta en tupplur sedan plugga lite och kanske dra på visning med mamma, Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0