jag har det bra idag

Hej på er. Dagen har varit värlidgt lång och mycket har hänt! Började ju med att Anna kom hit och vi åkte in till sydpoolen med Emeli Sanna Linus & Mamma det var inte lika stort som jag hade trott och inte alls så mycke saker som jag trott men det var endå super mysigt! Efter några timmars badande åkte vi till donken för lunch/middag haha snurrig snubbe i kassan fick massa extra saker som vi inte hade beställt. Men sen kom vi hem, jag och Anna satt och pratade massvis några timmar sedan satte vi på en film som vi inte hann se klart för jag skulle till Nyboda för att se kvalmatchen, Elie och gänget (pappas gamla polare som han spelade med, tränar en gång i veckan men fortfarnde så jävla grymma) mot Tyresö herrarna. Hela nyboda var fullsatt och det var en riktigt bra match, Elie och dom vann, en riktig skräll faktist men fyfan vad bra dom är. Att se killarna som var först att se mig i livet spela så himla bra efter 35 år var hur kul som helst verkligen. Pappa var hur glad som helst att träffa alla igen det såg man verkligen på honom. Aja nu ska jag kanske träffa tjejerna om jag orkar, känns tyvärr inte så har huvudvärk och är super trött. Bra info. Vi hörs senare eller i morgon. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0