massa sjuklingar som jag smittat

Gokväll, dagen i skolan har varit precis lika dan som alla andra. Efter skolan åkte jag hem och passade lillebror någon halvtimme, plutten är jätte sjuk. Stackarn! Fick sedan skjuss hem till Johan som också vär väldigt sjuk, han har alltid varit varmblodig men idag kokade han. Lite läskigt. Aja åt där, myste där, skulle sova där tills jag kom på att jag har nationella i morgon bitti. Blä. Men kollade klart hockey matchen som Djurgården vann, så jävla skönt, syrran mötte mig halvvägs och nu ligger jag i sängen helt redo för att sleepa. Förresten är det exakt en månad kvar tills jag och Beng ligger på stranden. Puss


Första dagen i spanien förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0