Mysdag igår

Gårdagen var mysig, var ute mycket i skolan köpte glass med Corie och skolan annars var lika chill som vanligt. Skulle kanske följt med tjejerna till stan men hade glömt busskort hemma, gick hem mötte upp mupparna Johan och Tim, Johan lämnade tim och följde med mig hem. Vi cyklade och handla mer glass, (eller jag cyklade, johan blev skjutsad) Satt på baksidan och mös, haha försökte lösa korsord men gick inge vidare. Myste lite till, somnade i min säng men vaknade när Johan skulle gå runt 11. Idag har jag somsagt varit hemma, halsen värker och huvudet lika så. Men har legat hemma och pluggat faktist, engelska och matte. Vi hörs senare. Puss 

Vår! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0