tisdag

Hej på er, skolan var chill slutade rnt 12 drog hem, solade gärnet läste lite ur engelska boken vi fått och bara hade det mys med smoothie och grejs. Sedan kom pojken men drog efter ett tag eftersom han hade träning så jag gick upp för att lämna matchstället som man skulle göra idag, snackade med tränarna och bestämde att jag skulle komma ner och köra på torsdag. Gick en mysig promenad med tjejerna också, snart tänkte jag träna lite själv om jag får liust sedan kommer pojken tillbax efter sin täning. Kom också in på gymnasiet jag ville, men orkar inte gläjas över det eftersom det strömmar in plugg just nu från våra lärare! Vi hörs senare Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0