Träningsläger

Hej på er, mina ben och min kropp är helt död! Första gången på länge som jag tränar och det var groteskt jobbigt att cykla idag, speciellt för min grupp som cyklade fel, men det är ju trots allt träningsläger som slutade bra hemma hos Jojjo med poolvolleyboll, mat, tävlingar & bad med hela laget. Familjen och grannar mm åkte nyss in för att kolla på lillesyster som ska springa midnattsloppet, men jag orkadet verkligen inte. Skulle vara hemma runt halv 1 i natt och efter dagen skulle jag inte orka det. Pojken ville att jag skulle med till the voice också, men känns lite last year och nu blev jag lite last year som skrev last year hah.. Behöver också lite ensam tid med mig själv. Jaja nu ska jag sätta på en film och krypa ner i sängen. Puss


Lycka till ikväll sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0