Don't ever make something your everything, because when it's gone, you will have nothing

Mamma har åkt till Barcelona nu, hoppas hon hittar massa fina julklappar till mig, fick nyss ett sms där det stogd att jag skulle älska stället. Åh jag vill också! Men mamma är såå värd att få åka bort lite själv. Jag köpte ialla fall mina sista julklappar till syster idag, nu är det "bara" mami papi och johan kvar. Ska hoppa in i ett bad för att stressa ner mig lite, sen plugga plugga plugga plugga och plugga. Ni som säger att barn och fritid är ett "ig" pogram kan ju ta er. Ialla fall inte på Jensen västra. Aja sen ska jag hem till Johan och fortsätta plugga och sova. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0