Det som hände i nyköping. Stannar i nyköping.

Gårkvällen blev mer än lyckad! Super mysigt alltihoppa, alla var glada och hade kul men inga mer detaljer om det, Hamups satt imorse och retade alla för sina små händelser men nästa gång blir det han som gör misstag haha. Somsagt allt var perfekt förutom att Johan skulle följt med men vi åkte lite tildigare än väntat så han hann tyvärr inte följa med.

Nu har jag precis kommit hem, min tumme är helt förstörd samt min nacke, vette fan vad jag gjort men har riktigt ont i nacken. Vid 5 ska jag och mina underbara vänner åka in till stan för att äta middag och fira en mysig alla hjärtans dag tillsammans så kanske är dags att duscha och väcka liv i mig själv igen. Vi hörs. Vi vann även matchn igår haha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0