Tröttis

Sitter i min säng med no&matte böckerna har somsagt prov i morgon. No'n är jag inte alls orolig över för det kan jag nu men matte har jag alltid haft problem med har också nationella i morgon också, är inte speciell orolig där heller har alltid varit skapligt bra på att skiriva berättelser och annat. Johan kom ju ett tag, men åkte hem för någon timme sen eftersom hans sora lillesyster fyller år idag men han kommer hit i morgon också, myspys!

 Är riktigt trött just nu, fick gå upp tidigt i morse eftersom jag inte sov hemma + att vi låg och kolla film halva natten så ska försöka lägga mig i skaplig tid ikväll. Har nyss tagit mig ett skönt bad också ska bara plugga lite mer matte sen så förmodar jag att jag somnar, säkert med boken i knät yes men nu ska jag fortsätta. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0