svar

Fick några frågor om varför jag använder bruna linser även vilken ögonfärg jag tycker är finast och lite såntdär så jag tänkte skriva ett litet inlägg om vad jag tycker är finast och lite så. Varför jag använder liser ja jag vet inte först och främst älskar jag blondiner med bruna ögon och jag har alltid tyckt det är väldigt fint och unikt så jag ville väl testa om jag också passade i det. Jag själv har annars mörkgröna ögon, inget speciellt precis. Min mamma har ljus gröna fina ögon och min pappa har väldigt mörkbruna så jag har fått en blanding där, båda mina småsyskon har fått pappas mörka ögon och min storesyster fick mammas. Tycker alltså om när hårfärgen skiljer sig från ögonen, blåögda brunetter är också väldigt fint.

 Finaste ögonbryns formen var en svår fråga haha, jag har aldrig haft fina ögonbryn tyvärr, försöker hela tiden spara ut och fixa tilldet men jag är ingen expert på det precis. För några år sen i 4-5 rakade jag mina ögonbryn (iform) för att jag tyckte det gjorde ont att noppa haha och det såg förjävligt ut så det är inget att rekomendera. Om man vill få fina ögonbryn kan man ju gå till frisörsaloner eller liknande, funderar på att göra det när jag sparat ut mina, jag har ljusa ögonbryn och målar oftast på mina varje morgon men finaste formen beror väl på utseende och sånt också :) Lite enligt mig vad som är fint. Fortsätt gärna fråga saker

Bara jag som tycker det är snyggt med brunögda blondiner?:)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack för att du svarade! Skitbra inlägg. Du passar också sjukt bra i bruna linser. Det ser exotiskt ut :D men tycker du det är fint att ha brunt hår & bruna ögon?

Kan du inte ranka snyggaste kändisarna (både kill&tjej) och sedan skriva om hur man ska inte lita på alla osv. Hur mår man bättre efter en kille man gillat slutar gilla dig? osv.. något kul sådär :) skitbra blogg!puss

2010-02-05 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0