Heldag med Tess

Hej på er! En trött Ronja har nyss kommit hem. Har varit en lång dag, Mamma väckte mig vid 8 för att jag skulle följa med och hjälpa henne. Alltid nice med extra pengar! Sedan efter det skulle hon åka och hämta Vanessa och dom som kom hem från usa idag så hon släppte av mig i Kista där Tessan mötte upp mig. Vi gick runt i kista centrum nästa hela dagen, åt lunch gick hem till henne en snabbis sedan till Gopos jobb. Vi drog till centrum med Göran och dom igen. Måste verkligen hälsa på där oftare, sjukt roliga männinskor. Synd att man inte har lov & ledighet oftare! Lägger in lite bilder på det jag köpte senare. Får sovgäster i natt också. Hörs senare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0