tråk lista.

DATA & MOBIL
Hur många kontakter i mobilen har du som börjar på A?: 23
Vad står det på ditt 34 sms?: Ska angelika provträna med oss idag?:D<3
Vem var det ifrån?:  Sötis Manda
Vem skrev sist till dig på msn?: Johan
Senaste händelsen på FB?: Hanna Karlkvist Har kommenterat ditt logginlägg.
Vem skrev sist i din inkorg på FB?: Amanda
Är hon/han söt?: Ja :)
Vad stog det?: Heeej :)
Jag tycker som Alina, att du var bra idag !
Och så blev jag glad när du var så positiv hela tiden, att det viktiga var att ni hade kul :D
Grymt ;)<3 // Amanda
Hur många blockerade har du inloggade på msn?: 7 haha
Har du någon inloggad på msn som börjar på V?: Yes
Vem är 36 kontakten i din mobil?: Elin
Är hon/han söt?: Japp

KÄRLEK & VÄNNER
Har du många kompisar?: Jara
En bästa vän eller fler kompsar?: Fler kompisar.Men kan va skönt med en bästis ibland.
Kan du lita på dina vänner?: En del mer en del mindre, men ingen till 100%.
Har du varit kär?: Japp
Har du haft ett förhållande mer än 1 år?: Haha neej
Har du ett förhållande nu?: Ja :)
Vem är din bästa kompis?: Vet inte faktist.
Vad är finast på en kille/tjej?: Svårt, beror på kropp och ansikte heh.
Vem sa senast på msn att den älskade dig?: Min skitunge, Johan :)
Vem sa senast på sms att den älskade dig?: Bella
Vem sa senast på facebook att den älskade dig?: Min storesyster

Utseende
Är du nöjd med hur du ser ut?: Nej
Vill du ändra på någonting i ditt ansikte?: finns en del
Har du piercingar&tatueringar?:
Ja har en tatuering och 2 piercingar.
Vill du göra någon operation för din kropp/ansikte?: Nej så dåligt självförtroende har jag inte.
Vem skulle du helst byta utseende med?: Ingen aning.
Vad skulle du helst va jätte smal eller tjock?: Tjock
Vad faller du för i motsatta könets ansikte?: Läppar och ögon
Vem i din familj vill du helst ha någonting av?: Haha? Min lillesysters mun&ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0