Lördag

Gokväll! Matchen var sjukt kul jag var jätte nervös innan eftersom alla tjejer i det laget har spelat i landslaget + vunnnit massa sm guld men det gick toppen bra, var lite seg i början men andra halvlek gick bra för mig och vi vann med 12 bollar eller nått sånt där. Efter matchen drog vi hem till bullen och dom, det var sjukt mycket barn och jag älskar barn. Låg med Alvin i knät 1 timme och bara önskade att han va min! Haha nej nu har jag ialla fall precis duschat vet inte riktigt vad som händer nu men orkar inte med alla er som ringer så svarar inte haha. Match i morgon också, rätt tidigt (för mig är det tidigt) så förhoppningsvis blir det en lugn kväll.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej Ronja!

Intressant blogg, har bara en fråga till dig:

Varför använder du bruna linser? Du har väl blåa påriktigt? Och vilken ögonfärg tycker du är vackraste? Kan inte du skriva ett kort inlägg om vad du tycker om för ögonfärg, hårfärg, vilken form på ögonbryn som är snyggaste, vackraste kändisarna (enligt dig) osv. Det skulle vara kul! Kram!

2010-01-31 @ 09:38:27
URL: http://olivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0