Svar på frågestunden.

Postat av:

äru kär?
hur länge har du bloggat?Kram :)

Svar: Ja jag  tror det.
Jag vet inte riktigt, snart ett år. :)

Postat av:vitsoffa

Är du bra på att skriva bokstaven S ? tycker du det är intressant med politik ? isf, är du rasist ?! :O
Jackie i paradise föredrar små pungar, vad föredrar du ? Tycker du våran blogg är bra ?

Svar: Jag är bäSt på att skriva bokstaven s.
Nej. Nej. Jag föredrar allt haha, jara den är bra!  haha ;)
 

Postat av: sofia

hur många syskon har du????

Svar: 3 syskon. En lillebror en lillesyster och en storesyster

Postat av:

är du och johan tsm?

Svar: Fick två sånna frågor, nej det är vi inte. Inte än.. :)

Postat av: Emeline

marry me?

Svar: Aaaaw trodde aldrig du skulle fråga! Självklart babe

Postat av: Kattis

Hmm. Har inte direkt några super frågor. Men ställer några i alla fall! :D

1. Bästa filmen?
2. Bästa låten?
3. Bästa affären?
4. Bästa serien?
5. Om du skulle byta lag, vilket skulle det bli då?

Svar: Jag vet inte har många!
Olika från dag till dag men just nu Sex on fire, får mig att tänka på sälen hehe.
Olika fortfarande men vila hm och dom där vanliga :)
Följer aldrig några serier, är dålig på det.'
Hmm, svår fråga. Ingen aning faktist gt eller nått nära :)

Postat av:

Är du oskuld? Om inte, hur många har du haft sex med?

Svar: Nej det är jag inte.


Postat av:

bh storlek?

Svar: 75c ungefär

Postat av:

Vem är den där andra Ronja?:):)

Svar: Ronja Widlund en skit söt tjej. Vi träffades på elverket för många år sen hahahah. 

Postat av:

1. Har du ngt mellannamn?
2. Hur gåre för er tyresö i handbollen?
3.Är du och johan tsm?
4: äre johan nilsson?
5.Drickeru/röker mkt eller ba på fester+
6. hARU RIKTIGA vänner?
7.Vad är det bästa med 2009 iår?
8. vad e de sämsta??
9 vad tycker du om dessi kissie och paow?
10. vem e din förebild och varför?
11. DIN BLOGG E BÄST!! <3

Svar: 1.Ja jag heter Ronja Linnea Pernilla Fröberg..
2.För det seriösa laget har jag ingen aning förutom att dom kom vidare i sm men för oss går det väl helt okej
3.Nepp :)
4.Nej han heter Johan Risberg.
5.Det händer att jag dricker men röker gör jag aldrig och kommer aldrig göra. Usch
6. Ja några få
7. Ingen aning måste nog bli hela sommaren 09
8. Att jag varit så sjuk och slöat ner med handbollen
9. Haha vet inte. Läser ingens blogg längre Kissie verkar endå skön på nått sätt.
10. Har ingen riktig förebild men Jojjo kommer alltid vara in idol! ;)
Tack :)

Postat av:

ÄR ditt hår ditt riktiga hår eller har du löshår?
Din blogg är grym!

Svar: Nej jag använder inte löshår och har aldrig gjort det heller :) Tack 

Postat av:

Har din pappa varit handbollsproffs? Isf vart och när? Hur går det för dej i handbollen? Spelar du i stadslaget, om du inte gör det, varför inte? Spelar du i tyresö A-lag?

Svar: Ja eller han har spelat handboll i landslag och sånt. han slutade med handbollen 1996. Jag spelar inte i stadslaget, tackade nej till ett läger och tyvärr var det detta år handbollen blev tråkigt för mig så jag och Magnus (tränaren) pratade om att vi får se efter sommaren hur allt går. Men stads är inget jag vill vara med i jag var nog där för att träffa alla roliga tjejer :) Nej bara blivit förfrågad om att träna med dom. 

Postat av: danni

vad heter din lilagrej?

Svar: Min lilagrej heter bruno ;)

Postat av:

1. vad tänder du mest på hos killar?
2. Hur ser din drömkille ut?
3. Vilka egenskaper önskar du hos din drömkille?

Svar: 1.Haha fett svårt! Det är väl helheten men gillar fina rumpor! :D
2. Jag har många drömkillar!!
3. Han ska vara charmig söt och snäll! 



Hoppas ni blir nöjda med svaren haha, tråkigt bara att nästan ingen skrev sitt namn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0