Torsdag

Den tredje och sista matchen i går vann vi. Det var den skönaste vinsten på riktigt länge och jag var överlycklig, bokstavligt talat. Och tack till Majjsan som ställde upp och hjälpte till! Somnade direkt efter badet igår så blev ingen dator alls. Dagen idag har varit helt okej, jag har jobbat som ett svin, förutom på idrotten då, min kropp är död. Fattar matten för första gången i mitt liv och hoppas på att det fortsätter så, har nyss pluggat lite engelska grammatik med Emeli, känns bra att hon kan grejerna utantill och inte jag.. Får fortsätta senare ikväll, roligt information liksom nej men ville bara säga att jag lever ialla fall.


Innan jullovet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0