Tur att jag är tjej

Ahhhhh ni fårstår inte min smärta!! Gick till pulkabacken med Issy Anna & Sandra. Jag provade på isbacken rakt ner i skogen och krossar min arm först åket, andra åket bestämmer vi oss för att åka tåg. Jag först Anna sen sedan Sandra och sist Issy, det gick såååå himla snabbt så ni förstår inte!!! Och rätt som det är ser jag bara ett träd och jag skriker stanna 20 gånger men det gick inte att stanna för det gick sjukt jäkla snabbt och helt plötsligt sitter jag där med trädet mellan bena!! Hahaha fan vad ont det gjorde och fan vad vi garva efter! Full fart rakt in i trädet med varsitt ben på sidorna! Det skulle varit så jälka kul om vi filmat asså! Issy gjorde illa sin tå och sandra pajja rumpan Anna klarade sig helt och hållet hah, jag drog till Anna efter vi drack choklad kollade på film och myste lite. Kom nyss hem, plocka av alla kläder och kollade min stackars kropp. Haha knät är svullet och lika stor som en fotboll! Och mina innelår och allt runt "musen" är blåttttt har skrapsår och sån skiiit det dunkar och gör ont. Haha men kan inte göra annat än att garva åt oss, Anna trodde jag hade dött ;) Ingen kommer förstå hur kul det såg ut och kan bara säga en sak : Tur att jag är tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0